Ilmoittautumiset

4
Satu J Seppo L Elisa M Ulla J
24
Jaana A Teemu R Ari L Kais K Raisa T Ville B Sari K Pekka R Heli K Päivi H Petteri P Paula M Arto V Jari A Hanna M Elina K Anne K Taavet V Ismo Miia T Henri G Pekka M Sanna P Heini L

Kommentoi...

Elisa

Moi kaikki! Avasin ulkojuoksukauden pääsiäisenä parilla huumaavan keväisellä lenkillä. Alotetaaks mekin, esim. ylihuomenna torstaina rennosti? Silloinkin luvattu aurinkoista, eikä liian kuumaa. :) Listoille lisätty myös pari uutta varovaisen kiinnostunutta porukkalenkkeilijää, tervetuloa aina kun sopii!

Seppo

Tammikuussa tuli tälle juoksuporukalle täyteen 10 vuotta, aikamoista tekohengitystä tosin ollut jo usean vuoden ajan. Voisi järjestää juhlalenkin ja kutsua silloin mukaan myös vuosien varrella mukana olleet opasjuoksijat!

Ulla

Moikka, kiva olisi taas tehdä uusi startti. Tämä aika vaan nyt huomennakin liian aikaisin kun tilaisuus loppuu Triplassa klo 16.30. Yritän aikatauluttaa jatkossa, jos vaan itse pystyy vaikuttamaan. Edelleen kyllä hidas juoksija, mutta sekin tyhjää parempaa.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot